გეოგრაფიის წრის სამუშაო გეგმა
2018-19 სასწ.წელი I სემესტრი
N
|
თემა
|
მიზანი.შედეგი/ინდიკატორები:
|
აქტივობა
|
რესურსები
|
ჩატარების დრო
|
1
|
საწრეო მუშაობის მიზნის გაცნობა.
1.1საქართველოს გეოგრაფიული მდებარეობა
|
გეო.IX .1.მოსწავლეს
შეუძლია რუკებისა და სხვადასხვა თვალსაჩინოების (ფოტოები,გრაფიკები,ცხრილები,
დიაგრამები და სხვა)დახმარებით
დაახასიათოს ადგილი, მოვლენა და პროცესი; შეადგინოს თემატური რუკები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.განსაზღვრავს საკორდინატო ბადის
გამოყენებით საქართველოს მნიშვნელოვანი გეოგრაფიული ობიექტების და
ადმინისტრაციულიუ ცენტრების მდებარეობას.
2.აანალიზებს რუკების,
გრაფიკების,ცხრილების, დიაგრამებისა და სქემის საშუალებით წარმოდგენისლ
ინფორმაციას.
|
·
მინი
ლექცია
·
გონებრივი
იერიში
·
ჯგუფებში
მუშაობა
·
პრეზენტაცია
·
საშინაო
დავალება
·
პროექტი-
,,წინანდალი კახეთის თვალი და ჯავარი“, იდეის გაცნობა და დავალებების
გადანაწილება
|
მე-9 კლასის გეოგრაფიის სახელმზღვანელო,
საქართველოს ფიზიკური
რუკა,ფლივჩარტი,ბარათები.
|
05.10. 2018წ
|
2
|
1.2 საქართველოს ტერიტორია და და
საზღვრები
|
გეო.IX .2.მოსწავლეს
შეუძლია განიხილოს საქართველოს მდებარეობა და დაადგინოს მისი მნიშვნელობა
ქვეყნისათვის .
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.მსჯელობს საზღვრების გატარების თავისებ
ურებსა და მნიშვნელობაზე, საერთაშორისო,
ეროვნულ და ადგილობრივ დონეებზე;
2.ხსნის
ფიზიკურ -გეოგრაფიული,ეკონომიკურ-გეოგრაფიული და გეოპოლიტიკური
მდებარეობის განმსაზღვრელ ფაქტორებს ლოკალურ
და გლობალურ დონეზე;ავლებს პარალელებს მსოფლიოს ქვეყნებთან.
|
·
გონებრივი
იერიში
·
წყვილებში
მუშაობა
·
დავალების
პრეზენტაცია
·
კონტურულ
რუკაზე მუშაობა
·
საშინაო
დავალება
|
ევრაზიის ფიზიკური რუკა,საქართველოს
ფიზიკური რუკა,ბარათები.
|
12.10.2018წ
|
3
|
საქართველოს რელიეფი
|
გეო.IX .3.მოსწავლეს
შეუძლია დაახასიატოს და გაანალიზოს საქართველოს ბუნებრივიპირობები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.ადგენს მიზეზშედეგობრივ კავშირებს
ფიზიკურ- გეოგრაფიულ პირობებს შორის და მსჯელობს მათ გავრცელებაზე( მაგ.საქართველოს
რელიეფის ფორმებს დაჰავის თავისებურებებს უკავშირებს ჰიდროგრაფიული ქსელის
ცამოყალიბება-გავრცელებას;
|
·
წინარე
ცოდნის გააქტიურება
·
ასოციაციური
რუკის შექმნა
·
საქართველოს
რუკაზე ორიენტირება
·
კონტურულ
რუკაზე მუშაობა
·
ისტ-ის
დახმარებით საქართველოს ფიზიკურ-გეოგრაფიული ნომენკლატურაზე მუშაობა.
·
შეჯამება
·
პროექტი-,,წინანდალი
კახეთის თვალი და ჯავარი“ წინანდლის
რელიეფი - დავალების გეგმის გაცნობადა მითითებების მიცემა.
|
სახელმძღვანელო, საქართველოს ფიზ.
რუკა,კონტურული რუკა, ინტერნეტრესურსი .კომპიუტერი, ფლივჩარტი.
|
19.10.2018წ
|
4
|
ჰავა:მზის რადიაცია,ატმოსფეროს
ცირკულაცია,ცირკულაციის ძირითადი თავისებურებანი, ცირკულაცია ზანთარსა და
ზაფხულში
|
გეო.IX .3.
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს და გაანალიზოს საქართველოს ბუნებრივიპირობები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე: რუკის და სხვა ინფორმაციის გამოყენებით
ახასიათებს მნიშვნელოვან გეოფრაფიულ ობიექტებს და მოვლენებს; მათგან გამოარჩევს
რეკორდული მაჩვენებლების მქონეს(ნალექიანობა,ქარიანობა, მეწყერი და სხვა) და
ავსებს შესაბამის კონტურულ რუკას;
|
·
წინარე
ცოდნის გააქტიურება- ,,ცნებების რუკის“ შექმნა
·
ჯგუფური
მუშაობა
·
პრეზენტაცია
·
კონტურულ
რუკაზე მუშაობა
·
შეჯამება
|
სახელმძღვანელო,საქართველოს ფიზ. და
კლიმატური რუკები.ბარათები,ფლივჩართი,
|
26.10.2018წ
|
5
|
ჰავა:ჰაერის ტემპერატურა,ქარები,
აორთქლება,ტენიანობა.ჰაერის ტემპერატურა.
|
გეო.IX .3. მოსწავლეს შეუძლსია დაახასიათოს დაგაანალიზოს
საქართველოს ბუნებრივი პირობები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
1.აანალიზებს რუკების, გრაფიკების,ცხრილების,დიაგრანებისა
დასქემების საშუალებით წარმოდგენილ გეოგრეაფიულ
ინფორმაციას.
|
·
საშინაო
დავალების შემოწმება, კითხვა-პასუხით,
·
გონებრივი
იერიში
·
ვენის
დიაგრამა
·
თემატური
რესურსის შექმნა
·
შეჯამება-,,გეოგრაფიული
რეკორდები“
|
ფლივჩარტი,საქარტველოს თემატური რუკა,
|
2.12.2018წ
|
6
|
ჰავა:ატმოსფერული
ნალექები. ჰავის ტიპები.
|
გეო.IX .3. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს და გაანალიზოს
საქართველოს ბუნებრივი პირობები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:1.რუკისა და სხვა ინფორმაციის
გამოყენებით ახასიათებს მნიშვნელოვან გეოგრაფიულ ობიექტებს და მოვლენებს;მათგან
გაოარჩევს რეკორდული მაჩვენებლობის ქონეს( ნალექიანობა,ქარიანობა, მეწყერი და
სხვა0 და ავსებს შესაბამის კონტურულ რუკას;
|
09.11.2018წ
|
||
7
|
შავი ზღვა. მდინარეების აუზები და
წყალგამყოფები
|
გეო.IX .4.მოსწავლეს შეუძლია დაუკავშიროს საქართველოს
ძირითადი ბუნებრივი და ანთროპოგენული ლანდშაპტები მათ სამეურნეო გამოყენებას.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
|
16.11.2018წ
|
||
8
9
|
შიგა წყლები:მდინარეები,ჯამური
ჩამონადენი. მდინარეთა საზრდოობა და ჩამონადენის რეჟიმი.
საქართველოს ძირითადი მდინარეები.
|
გეო.IX .3.მოსწავლეს
შეუძლია დაახასიატოს და გაანალიზოს საქართველოს ბუნებრივი პირობები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:1.აგროვებს ინფორმაციას
(საქართველოს ატლასისა და სხვა თვალსაჩინოების მიხედვით) ადარებს საქართველოს ორ
განსხვავებულ რეგიონს თვალსაჩინო ნიშნის მიხედვით(
მდებარეობის,რელიეფის,კლიმატის,ფიდროგრაფიული ქსელის და სხვა)მსგსვსება განხსვავებას გამოსახავს
მისთვის მისაღები ფორმით;
2.ადარებს და აჯგუფებს საქართველოს
ენერგეტიკულ რესურსებს(მაგ.: ტრადიციული და ალტერნატიულიენერგეტიკული
რესურსები)გარემოზე მათი ზმოქმედების ხარისხის მიხედვით;
|
·
გონებრივი
იერიში
·
პრეზენტაცია-power-point-ში- ,,საქართველოს მდინარეები“
·
საქართველოს
ფიზ. რუკაზე მუშაობა
·
კონტურულ
რუკაზე მუშაობა
·
თამაშები
learningapps.org
-ში - ,,დაალაგეთ საქათველოს მდინარეები აუზების
მიხედვით”
·
ვენის
დიაგრამა შედარებისათვის
·
შეჯამება
|
21.11.2018წ
30.11.2018წ
|
|
10
|
შიგა წყლები:ტბები,
წყალსაცავები,ჭაობები, მყინვარები,
|
გეო.IX .2.შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
|
·
წინარე
ცოდნის გააქტიურება
·
მასწავლებლის
პრეზენტაცია - საქართველოს ტბები და წყალსატევები
·
ცხრილებზე
მუშაობა
·
ჯგუფური
მუშაობა
·
პრეზენტაცია
·
რეფლექსია
|
საქართველოს ფიზიკური და ჰიდროგრაფიული
რუკები.კომპიუტერი,მონიტორი, ბარათები, ფლივჩარტი,საკანცელარიო
ნივთები,სახელმძღვანელო.
|
07.12.2018წ
|
11
|
საქართველოს ფლორა
|
გეო.IX .3.მოსწავლეს
სეუძლია დაახასიათოს და გაანალიზოს საქართველოსბუნებრივი პირობები.
გეო.IX .4.მოსწავლეს
შეუძლია დაუკავშიროს საქართველოს ძირითადი ბუნებრივი და ანთროპოგენული
ლანდშაპტები მათ სამეურნეო საქმიანობას.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე: 1.თვალსაჩინო ნიშნების მიხედვით მსჯელობს
საქართველოს სახასიათო ბუნებრივი ლანდშაპტების (ზღვისპირა, ტყის,მთის და ბარის
ლანდშაპტები)თავისებურებებზე;
2.აგროვებს ინფორმაციას და ლანდშაპტის
ფარგლებში აკავშირებს არსებულ ბუნებრივ ფაქტორებს,მოსახლეობასა და მეურნეობას;მსჯელობს
მისი მდგრადი განვითარების პერსპექტივაზე;
|
·
წინარე
ცოდნის გააქტიურება- ასოციაციური კავშირების რუკის შექმნა
·
ვიდეო
-,,საქართველოს მცენარეულობა“
·
ჯგუფური
მუშაობა პრეზენტაცია
·
დისკუსია
·
შეჯამება
|
საქართველოსფიზიკური და მცენარეულობის
რუკა .
ვიდეო რესურსი.კომპიუტერი,ბარათები,
|
14.12.2018წ
|
12
|
საქართველოს ბუნებრივი რესურსები
|
გეო.IX .4.მოსწავლეს
შეუძლია დაუკავშიროს საქართველოს ძირითადი ბუნებრივი და ანთროპოგენული
ლანდშაპტები მათ სამეურნეო გამოყენებას.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე: ადარებს და აჯგუფებს საქართველოს
ენერგეტიკულ რესურსებს(მაგ.:ტრადიციული და არატრადიციული ენერგეტიკული
რესურსები)გარემოზე მათი ზემოქმედებისხარისხის მიხედვით:
|
·
კითხვა-პასუხი
·
შედარება
ვენის დიდრამს გამოყენებით
·
დისკუსია
·
შეჯამება
·
კროსვორდის
შევსება
|
სახელმძღვანელო საკანცელარიო ნივთები
|
21.12.2018წ
|
13
|
ვიქტორინა-,,სამშობლო განა მარტო ლამაზი
მთებია“
|
გეო.IX .2.შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
|
·
კითხვა-პასუხი
·
კროსვორდების
შევსება.
·
,ვინ
სწრაფად, ვინ უკეთ“ რუკაზე ორიენტირება.
·
კონტურულ
რუკაზე მუშაობა
|
ბარათები,
კონტურული რუკა,კომპიუტერი, მონიტორი,სასწავლო
რუკა
|
28.12.2018წ
|
წრის ხელმძღვანელი:
/თ.ოსიაშვილი/
სკოლის დირექტორი: /ვ.
ჩიკვაიძე/
თარიღი:25.09.2018წ
Комментариев нет:
Отправить комментарий